Kaos!

Den här morgonen blev det kaos... Först så försov jag mig, men som tur var det inte så länge. Så får jag stressa sönder för att hoppa på moppen, så klart när jag har kommit på bussen märket jag att jag har glömt nyckeln i moppen..... IDIOT! Jag orkar inte... Slutar kvart övet fyra idag också, det var ju pricken över i ;-) Och jag ska sluta klaga. Idag blir det ridning i manegen (om jag hinner innan hoppträningen)Har bestämt att jag inte ska vara med på hoppträningarna på torsdagar pga det är många som är med och hoppar lite mer avacerat. Vill lära känna Winnie ordentligt, så därför är vi med på markarbetet på söndagar. :-) Och eftersom min mobil dampar får ni ingen bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0