Svar del 2!

Postat av: Mimmi

Kom på några fler:)
1, Läsde/Visste du om Linn Olsson och hennes blogg innan du provred Winnietoe?

Japp, har alltid varit en av mina bloggar :)
2, hur gammal är du?

15
3, var bor du?

Torslanda
4, har du några ridande syskon?

Japp, en stora syster :)
5, har du ngt annat djur?

Aa, en katt :P
Hoppas att du svarar på dom hära frågorna med !:)kram:)


Postat av: Amanda

Hur går det med Winnie??

Det går hur bra som helst! :)

Visa gärna ditt stall??

Ska försöka göra ett videoblogg om det, men vill helst inte att det ska vara folk i stallet...

Hur känns det att ha linns gamla ponny??

Så här ligger det till: När jag är i stallet hos Winnie tänker jag honom som om jag hade haft en häst som inte är "känd". Hoppas ni förstår. Men när jag sitter hemma och tänker fattar jag inte det.. Folk som jag har pratat med tror att jag har mycket press på mig t.ex. att det måste gå bra alltid. MEN jag känner INGEN press. Än så länge... Vilket rörigt svar men hoppas ni förstår!

Visa gärna videobloggar på dig och Winnie???

Det kommer!

Lycka till nu :)

Tack!

Postat av: Nelly

Hur känns de att ha linn olssons förra ponny? :)

Svarade på det ovanför :)


bra blogg kram kram :)

Tack :)

Postat av: Andrea

Var det nervöst att möta Linn för första gången?

Jag höll på att dö av nervositet... :O
Följde du hennes blogg innan?

Japp!

Kram :)

Postat av: Esther

Vad är det bästa med winnie?

Allt! :P
Vill du tävla högt med honom?

Klart jag vill komma långt. Men ska lära känna honom ordentligt innan.
Vad är din favoritfärg?

Älskar marinblått :)
Kan du svara i en videoblogg?

Inte denna gången :)

Jag kommer verkligen fortsätta läsa din blogg :D

Tack :D

Postat av: Nellie

Vad är ditt mål med Winnie? SM, MSVA/B?

Jag och en kompis har ett mål tillsammans men det vet bara vi... Men med våra viljor kommer vi komma dit!

Varför tror du att Linn valde just DIG?

Ja du, Jag har faktisk ingen aning.


Tror du att du kommer nå SM med Winnie?

Jag vet att Winnie kommer gå SM, men kanske inte med mig. Man kan ju hoppas :)


Snälla kan du svara i videoblogg? <3 :DD

Inte denna gången :P

 

<3


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad är Winnie för ras? :)

2012-06-07 @ 16:55:18
URL: http://granbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0